Nowa różnorodność w edukacji medycznej ad

Studenci medycyny mogą na przykład czerpać korzyści z obserwacji spotkań pomiędzy znormalizowanymi pacjentami (aktorzy wynajęci do zabawy pacjentów) i kolegami z klasy, których pochodzenie może być bardziej podobne do tych hipotetycznych pacjentów niż do ich własnych. Moja klasa spotkała takiego znormalizowanego pacjenta, którego religijność miała na celu uczynić ją trudną – i miała taki efekt dla niektórych uczniów. Ale kiedy dorastałem w Teksasie u wielu bardzo religijnych ludzi, mogłem z łatwością nawiązać z nią przyjemną rozmowę. Koledzy z klasy, którzy to zaobserwowali, mogą teraz zbliżyć się do podobnego pacjenta z większą pewnością siebie. Rzeczywiście, biali absolwenci różnych szkół medycznych zgłaszają, że są lepiej przygotowani do opieki nad pacjentami mniejszościowymi i mają silniejsze przekonania o niedostatecznym dostępie do opieki.3 Po ukończeniu studiów inne korzyści z różnorodności rasowej i etnicznej są oczywiste: czarni i latynoscy lekarze są Bardziej prawdopodobne jest, że będą ćwiczyć na obszarach o większej proporcji mieszkańców Czarnych i Hiszpanie, i widzą większy odsetek pacjentów Medicaid i nieubezpieczonych.5 Światopoglądy ludzi mogą się różnić z wielu powodów – z powodu doświadczeń służby wojskowej, na przykład, orientacji seksualnej lub języka, którym się mówi. Wszystkie te cechy i doświadczenia wpisują się w nową różnorodność, która potwierdza, że wspólne doświadczenia w tym kraju nie śledzą już po prostu wyścigu. Różnorodność nie jest już tak czarna i biała.
Pomimo nacisku na inne formy różnorodności, szkoły medyczne nadal stawiają pewną premię na różnorodność wizualną – rasę i płeć. Ten nacisk jest zrozumiały: taka różnorodność jest łatwo mierzalna, a obawa o nią jest dziedzictwem systemowej dyskryminacji. Ta historia, w połączeniu z pewnymi doświadczeniami w klasie i szpitalu powszechnymi dla studentów medycyny z niedostatecznie reprezentowanych mniejszości, tworzy wspólną narrację, która od dziesięcioleci wspiera świadomość zbiorową. Niektórzy uczniowie mniejszościowi mogą uważać, że nowa różnorodność zagraża tej wspólnej tożsamości. A ponieważ staramy się tłumaczyć wcześniejsze wersje różnorodności na coś, co służy podstawowym celom medycyny, warto pamiętać, że podobnie jak w przypadku matki z rotacji pediatrycznej, często szybko budowałem relację z pacjentem po prostu dlatego, że oboje byliśmy czarni.
Ale cała różnorodność, wizualna czy nie, ma wartość. To nie tylko gra liczbowa czy doroczny eksperyment administracyjny. Różnorodność to proces, który istnieje poza cyklem przyjęć i zdjęciami promocyjnymi. To nastawienie, które rozciąga się na klasę i szpital. Jeśli ostatecznym celem różnorodności w szkołach medycznych i programach rezydencyjnych jest poprawa opieki nad pacjentem, dobrym pierwszym krokiem jest stworzenie świata, w którym wszyscy uczestnicy szkolenia będą mogli czuć się wspierani, ucząc się i pracując najlepiej jak potrafią. Cel ten można osiągnąć jedynie dzięki pełnemu zaangażowaniu w różnorodność, która jest nierozerwalnie związana z tożsamością instytucji.
Kiedy zacząłem college, poczułem, że muszę usiąść z innymi czarnymi studentami w kafeterii. Ustanowienie integracyjnego środowiska nauki oznacza, że ludzie z różnych środowisk mogą nie tylko usiąść przy jednym stole, ale także wygodnie w swoich fotelach
[hasła pokrewne: olejowanie wlosów, pirymetamina, medycyna po dyplomie pediatria ]
[hasła pokrewne: gruźlica prosówkowa, stomatolog mokotów, encyklopedia zdrowia ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: encyklopedia zdrowia gruźlica prosówkowa stomatolog mokotów